(0482)

45-48-51

(048)

746-29-41

Главная  -  Положение 2021

Положение 2021

ПОЛОЖЕННЯ
про проведення Всеукраїнського фестивалю-конкурсу
дитячої та юнацької творчості «Фонтанська весна - 2021»

присвячено українським композиторам з нагоди 30-ї річниці незалежності України

ансамблі // хори // оркестри
ENSEMBLE // CHORUS // ORCHESTRAS

м. Одеса 19-22 травня 2021 року

Дистанційна форма участі

І. Загальні положення

1.1. Засновник  фестивалю-конкурсу Департамент культури та туризму Одеської міської ради. Організація підготовки та проведення фестивалю-конкурсу здійснюється комунальним закладом початкової спеціалізованої освіти «Мистецька школа № 8 м. Одеси» — учасником проєкту з реалізації Концепції інклюзивної освіти «Мистецька освіта без обмежень» Міністерства культури та інформаційної політики України.

1.2. Фестиваль-конкурс проводиться щорічно з метою:

  • залучення учнів до популяризації кращих зразків світової музичної культури: від класики до творів сучасності;
  • вивчення та популяризація творчості українських композиторів;
  • встановлення та розширення культурних зв’язків, зміцнення творчих контактів між  колективами та їх керівниками;
  • підтримка та презентація творчих досягнень музикування мистецьких шкіл України;
  • рівноправність та створення безбар`єрного середовища для всіх учасників фестивалю-конкурсу, в тому числі для учнів з особливими потребами, що навчаються в мистецьких школах.

1.3. Завдання фестивалю-конкурсу:

  • розвиток інтелектуально-пізнавальної сфери музично-виконавських здібностей на інтерес до ансамблевої творчості та хорового співу;
  • залучення до творчого життя дітей з особливими потребами;
  • підвищення виконавської ансамблевої майстерності як творчих  колективів, так і професійного рівня їх керівників;
  • виховання художніх смаків серед широкої аудиторії слухачів;
  • впровадження інклюзивної мистецької початкової освіти, залучення до творчого життя дітей з особливими освітніми потребами.

ІІ. Порядок організації фестивалю-конкурсу

2.1. Для підготовки та проведення фестивалю - конкурсу утворюється організаційний комітет (далі - оргкомітет). Персональний склад оргкомітету затверджується наказом Департаменту культури та туризму Одеської міської ради на строк проведення фестивалю - конкурсу у кількості 7-11 осіб.

2.2. До участі в роботі оргкомітету дирекції та журі фестивалю - конкурсу залучаються Департамент культури та туризму Одеської міської ради , представники Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського м.Київ., Одеської національної музичної академії ім.А.В. Нежданової , Одеського фахового коледжу мистецтв ім.К.Ф.Данькевича, Одеського обласного навчально-методичного центру закладів культури і мистецтва, Одеської середньої спеціалізованої музичної школи-інтернату імені професора П.С.Столярського, провідні діячі музичного мистецтва, керівники установ, організацій сфери культури (за згодою).

2.3. До складу оргкомітету входять голова, заступник голови та члени оргкомітету.

2.4. Для вирішення поточних організаційних питань оргкомітет утворює дирекцію (далі дирекція).

2.5. До повноважень дирекції фестивалю - конкурсу належать:

  1. забезпечення:
    • підготовки, організації та проведення фестивалю - конкурсу;
    • підготовки та вручення дипломів, подарунків ( кубки, медалі, статуетки, значки) та інших фестивальних сувенірів;
  2. розгляд заявок претендентів на участь у фестивалю - конкурсу та у разі невідповідності поданих документів умовам фестивалю - конкурсу прийняття рішень про недопущення їх до участі у фестивалю-конкурсу;
  3. формування та оприлюднення складу учасників фестивалю-конкурсу;
  4. формування складу журі та подання його на розгляд оргкомітету;
  5. сприяння висвітленню проведення фестивалю - конкурсу в засобах масової інформації;
  6. зберігання протоколів засідань журі фестивалю - конкурсу;
  7. виконання інших функцій, пов’язаних з організацією та проведенням фестивалю - конкурсу.

2.6. Журі Конкурсу

  1. З метою перегляду виступів, відбору, об’єктивного оцінювання учасників фестивалю - конкурсу та визначення його переможців оргкомітет створює журі фестивалю-конкурсу.
  2. У складі журі визначається голова та відповідальний секретар.
  3. Під час проведення фестивалю-конкурсу в різних номінаціях персональний склад журі може затверджуватися з урахуванням: у кожній номінації окремо або одним складом у всіх видах (жанрах) мистецтв, що включені до конкурсних номінацій.
  4. Результати проведення фестивалю-конкурсу оформлюються протоколами засідань журі. Протокол підписують голова, відповідальний секретар та члени журі, які брали участь у засіданні.

ІІІ. Порядок проведення фестивалю-конкурсу

3.1. Фестиваль-конкурс проводиться за двома номінаціями академічної музики: «Інструментальна музика» та «Вокальна музика».

3.2. Основними умовами проведення фестивалю конкурсу:

  1. Некомерційний характер заходу;
  2. Незмінна назва фестивалю-конкурсу « Фонтанська весна»;
  3. Щорічне проведення фестивалю-конкурсу;
  4. Наявність технічних умов для проведення фестивалю-конкурсу;
  5. Запобігання конфлікту інтересів під час підготовки та проведення фестивалю-конкурсу між членами журі та учасниками;
  6. Формування складу учасників фестивалю-конкурсу за результатами попереднього відбору відповідно до умов фестивалю-конкурсу за документами (заявка, копія свідоцтва про народження , фото на електронних носіях (у форматі .JPEG , GIF або PDF ), відеозапис з посиланням на канал You Tube )
  7. Створення та підтримка офіційного веб-сайту фестивалю-конкурсу http://musicsoul.od.ua/festival-fontanskaya-vesna/, на якому публікується інформація про фестиваль-конкурс: положення, фото, відео, склад журі, переможці, кількість учасників та інша інформація пов’язана з проведенням конкурсу-фестивалю.

3.3. Підготовку та проведення фестивалю-конкурсу здійснює оргкомітет. Склад оргкомітету затверджується наказом Департаменту культури та туризму Одеської міської ради.

ІV. Умови фестивалю-конкурсу

4.1. Фестиваль-конкурс проводиться щорічно.

4.2. Фестиваль-конкурс проводиться в м. Одеса на базі комунального закладу — «Мистецька школа № 8 м. Одеси» в другій половині травня.

4.3. До участі запрошуються учні, дитячі та юнацькі колективи мистецьких шкіл, дитячих музичних шкіл, дитячих шкіл мистецтв, шкіл педагогічної практики при закладах культури та мистецтв України, міста Одеси, Одеської області та ін.

4.4. Фестиваль-конкурс проводиться в два тури:

  • І тур - конкурсні прослуховування за номінаціями « Інструментальна музика» та « Вокальна музика»
  • ІІ тур - визначення переможців фестивалю- конкурсу за номінаціями: «Інструментальна музика» та «Вокальна музика»

4.5. Для участі у фестивалі-конкурсі необхідно надати:

  1. заявку (форма додається). Заявка заповнюється українською мовою та у друкованому вигляді. Оргкомітет не несе відповідальність за дані в заявці, які переносяться в дипломи фестивалю-конкурсу;
  2. кольорову фотокартку (розмір: 1000 х 1400) в електронному вигляді (у форматі JPEG , GIF або PDF ;
  3. ксерокопію свідоцтва про народження (за вимогою);
  4. відеозапис з посиланням на канал YouTube

Кінцевий термін прийому документів - 30 квітня 2021 року (включно) на електронну пошту fontanskavesna@gmail.com.
Після надання заявки з відео не дозволяється змінювати програму.
Завантажити заявку

Вимоги до відеозапису:

  • відеозапис конкурсної програми з посиланням на каналі You Tube повинен бути зроблений без вимикання та зупинки відеокамери,
  • з початку і до кінця виконання творів(твору), без монтажу
  • під час виконання конкурсної програми на відео повинно чітко бути видно виконавця (всіх учасників ансамблю)
  • відеоматеріал має мати публічний доступ в налаштуваннях та обов’язково підписаний згідно заявки (прізвище, ім`я учасника, номінація, програма)
    Відео-виступи учасників розміщується на сайті http://musicsoul.od.ua/festival-fontanskaya-vesna/

4.6. Оцінювання відео-виступів відбудеться:

  • І тур – з 10 по12 травня 2021 року
  • ІІ тур - з 13 по 14 травня 2021 року

4.7. Результати фестивалю-конкурсу будуть опубліковані на сайті МШ 8 musicsoul.od.ua та на сторінці Facebook facebook.com/music.school8.

4.8. Порядок виступу на фестивалі-конкурсі визначається оргкомітетом.

4.9. Фестиваль-конкурс проводиться за двома номінаціями:

«Інструментальна музика»:

  • ансамблі малих форм (дуети, тріо, квартети…* )
    • *3 інструменталісти + 1 учень-концертмейстер = квартет
    • 2 інструменталісти + 1учень- концертмейстер = тріо
    • 1 інструменталіст + 1 учень-концертмейстер = дует
  • інструментальні ансамблі (до 12 учасників)
  • оркестри

«Вокальна музика»:

  • вокальні дуети, тріо, квартети, квінтети
  • вокальні ансамблі (до 12 учасників)
  • хорові колективи.

4.10. Фестиваль-конкурс проводиться за наступними віковими категоріями:

  • I категорія – від 6 до 10 років;
  • II категорія – від 11 до 15 років;
  • III категорія – від 16 до 20 років.
  • змішана категорія

4.11. Програмні вимоги до І туру:

Виконання 2 різнохарактерних творів:

  • твір українського композитора;
  • твір композитора-класика або композитора-романтика

4.12. Програмні вимоги ІІ туру:

Один твір за вибором учасника конкурсу / авторська обробка, переклад, аранжування музичного твору,тощо /

4.13. Графік проведення фестивалю-конкурсу

19 травня 2021 (середа) - Відкриття фестивалю-конкурсу.
Прес - конференція Оргкомітету, членів журі та Національної спілки композиторів України. Концерт лауреатів попередніх фестивалів-конкурсів « Фонтанська весна».

20 травня 2021(четвер) - І тур. Проведення дистанційних прослуховувань учасників з використанням відповідних інтернет -платформ за номінаціями : « Вокальна музика» (вокальні ансамблі та хорові колективи) та « Інструментальна музика» (інструментальні ансамблі та оркестри)

21 травня 2021 (п’ятниця) ІІ тур. Проведення дистанційних прослуховувань учасників з використанням відповідних інтернет - платформ за номінаціями : « Вокальна музика» (вокальні ансамблі та хорові колективи) та « Інструментальна музика» (інструментальні ансамблі та оркестри)

22 травня 2021 (субота) - Гала-концерт. Оголошення переможців фестивалю-конкурсу. Привітання голови та членів журі.

V. Оцінювання учасників фестивалю-конкурсу

5.1. Журі фестивалю-конкурсу оцінює виступи колективів за десятибальною системою. Найкращі колективи розподіляються за результатами голосування журі.

5.2. Під час оцінки конкурсних виступів враховуються наступні критерії:

  • відповідність стилю, самобутність;
  • оригінальність інструментовки ;
  • авторсько -інтерпретаційне аранжування;
  • техніка виконання;
  • художнє втілення, цілісність музичної композиції;
  • емоційність, артистизм виконавців.

5.3. Рішення журі оформлюється протоколом, є остаточними і оскарженню не підлягає.

VІ. Нагородження переможців та учасників фестивалю-конкурсу

6.1. Всі учасники отримують дипломи:

  • «За кращий виступ»;
  • «За краще аранжування»;
  • «За кращу обробку твору українського композитора»;
  • «За краще виконання композиції сучасного українського автора»;
  • «За кращий переклад композитора-класика»;
  • «За кращий переклад композитора-романтика»;
  • «Дебют»;
  • «Юний композитор»;
  • «За участь»

6.2. Пережбачено нагородження « Гран-прі» найкращого колективу фестивалю-конкурсу

6.3. Викладачі та керівники переможців фестивалю-конкурсу нагороджуються спеціальними дипломами « Подяка»

6.4. Оргкомітет фестивалю-конкурсу залишає за собою право встановлювати спеціальні призи учасникам фестивалю-конкурсу.

6.5. Усі учасники нагороджуються пам’ятними подарунками та сувенірами з символікою фестивалю-конкурсу у кожній номінації.

6.6. Переможці фестивалю-конкурсу беруть участь в урочистій церемонії нагородження та заключному Гала-концерті.

VІІ. Фінансування фестивалю-конкурсу

7.1. Вступний внесок відсутній.

7.2. Організаційний комітет бере на себе витрати, пов'язані з організацією, проведенням та нагородженням учасників.

VІІІ. Заключні положення фестивалю-конкурсу

8.1. Переможці конкурсу беруть участь у гала-концерті, інші конкурсанти запрошуються як глядачі для перегляду гала-концерту та отримання нагород. Програма та учасники гала-концерту визначаються на підставі рішення журі.

8.2. Учасники фестивалю-конкурсу несуть відповідальність за виконання вимог Закону України «Про авторські та суміжні права».